Marzenia

Każdy z nas ma marzenie i każdy z nas liczy na to, że kiedyś przyjdzie czas i uda się nam je spełnić. Marzenia są małe i większe. Niektórzy marzą o własnym domu, o podróżach a inni o nowej pralce czy sukience. A czy się spełniają? Na pewno trzeba im jakoś pomóc bo sam wszechświat nie wyciągnie do nas ręki i nie poda nam wszystkiego na srebrnej tacy. Kiedyś przeczytałam, że mózg działa jak Google - jeżeli wrzucisz jakieś hasło od razu dostaniesz kilka odpowiedzi. Więc jeżeli wrzucisz, że nie spełnisz "tego" to znajdzie się mnóstwo odpowiedzi potwierdzających twoją tezę. Nasze myśli są wytworem umysłu a ten jest bardzo kreatywny. Musisz wiedzieć czego chcesz i musisz tego chcieć. Trzeba być świadomym każdej myśli która jest w nas. 
Uważam, że wszystkie marzenia materialne są do spełnienia, trzeba tego szczerze  chcieć. Jeżeli już wiesz czego chcesz to już połowa drogi za Tobą, kolejny etap zazwyczaj trudniejszy to zaangażowanie- trzeba na to ciężko zapracować bo jak napisałam nic z nieba samo nie spadnie (chyba, że deszcz). 
Mocno wierz, zaufaj sobie, bądź optymistą!
Ja też mam marzenia. Jedno już ma latka i wesoło biega po domku :) ale są też inne. Podróże to moja pasja i marzenie które nie ma końca, poznawanie nowych miejsc zawsze będzie mnie fascynować. I zawsze będzie coś nowego do zwiedzenia i do odkrycia :) i tutaj nie zawsze trzeba mieć nie wiem jak wielkich funduszy bo czasami "za rogiem" czeka na Ciebie przygoda.  Poznawanie świata jest piękną przygodą. Mam bzika na punkcie Chorwacji i jeszcze wielu innych miejsc.
Największym moim celem (marzenia też trzeba pielęgnować i udoskonalać) jest zapewnienie mojemu synkowi wszystkiego czego będzie potrzebował i nie chodzi mi tylko o rzeczy materialne ale i duchowe jak bezpieczeństwo, opiekę, miłość... Zresztą ma tak chyba każda mama :)  Chce zapewnić swoim pociechom wszystko co najlepsze i najważniejsze.
Tych większych i mniejszych marzeń mam tysiące i mam nadzieje, że chociaż niektóre uda się mi spełnić.
Marzenia się spełniają tylko trzeba chcieć!



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Historia pewnej piosenki

Śmierdząca strona sera

NAUSICAA czyli Gigantyczne Akwarium